فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار

فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار

فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار

فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار

فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار

فروش دستگاه کارتخوان سیار
بدون نیاز به جواز کسب
سرعت تراکنش بسیار بالا ( ٢ ثانیه )
قدرت نگهدارى شارژ به مدت ٣ روز
آنتن دهى فوق العاده قوى
صفحه لمسى به همراه قلم
داراى بارکد خوان براى فروشگاه ها
مالکیت دائمى
پشتیبانى ٢٤ ساعته
یک سال ضمانت
براى اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید
02166576795
09128978707

کلمات کلیدی

فروش دستگاه کارتخوان سیار وریفون 675

فروش دستگاه کارتخوان تحویل ۱ روزه

فروش دستگاه کارتخوان سیار وریفون 670

فروش دستگاه کارتخوان سیار وریفون 680

فروش ویژه دستگاه های کارت خوان بی سیم مدل وری فون675

فروش کارتخوان وریفون 680

فروش دستگاه کارت خوان سیار مدل Szzt8210

تجارت پارسه نوین

کارت خوان کستل CASTLES V3

فروش دستگاه های کارت خوان بی سیم

کارت خوان بیسیم پکس PAX D210

فروش دستگاه کارتخوان سیار

فروش دستگاه کارتخوان سیار مدل پکس s910

فروش کارت خوان بیسیم زد تی ZT8210

کارتخوان بیسیم کارت خوان وری فون

کارت خوان سیار اندرویدی لمسیSZZT مدل KS8223 SZZT

فروش کارت خوان سیار کستل مدل V5

فروش کارت خوان بیسیم پکس مدل PAX S90

دستگاه کارتخوان سیار وریفون680

دستگاه کارتخوان

کوچک ترین دستگاه کارت خوان سیار

مدل های دستگاه کارتخوان بیسیم

مشخصات وری فون 675

فروش کارتخوان سیار

خرید دستگاه کارتخوان تحویل ۱ روزه

تحویل فوری دستگاه(بیسیم) سیار کلیه بانکها و شعب

فروش کارت خوان وریفون 680

فروش کارت خوان سیار کسل مدل V5

فروش کارت خوان سیار کسل مدل V3

کارت خوان وری فون

جلب اعتماد مشتریان پارسه

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۳۱ ب.ظ

ALT

جلب اعتماد مشتریان

نمونه‌های مختلفی از پروژه‌های پیشرفته نورومارکتینگ در جهان اجرا شده‌اند که هدفشان ایجاد اعتماد یا حتی ترمیم اعتماد از دست رفته مشتریان است. بانک‌ها برای رسیدن به سود‌دهی از ابزارهای علوم عصبی استفاده می‌کنند، تا مستقیما در مغز مشتریان رسوخ کنند. مردم چرا از خدمات بانک استفاده می‌کنند؟ هدفشان از این موضوع چیست؟ آیا به دنبال سود هستند یا به دنبال اعتماد؟

تبلیغات بانک‌ها
با توجه به گزارش‌های منتشر شده در اکثر کشورهای اروپایی بانک‌های کشورهای موفق در صنعت بانکداری در شرایط رکود اقتصادی حدود 7 درصد بودجه تبلیغات خود را صرف نورومارکتینگ و ساختن برندی قوی‌تر با استفاده از آن کرده‌اند. تحقیقات نشان داده که همدلی برای مشتریان از هر چیز دیگری مهم‌تر است، یعنی آنها می‌خواهند که بانک نشان دهد که مشکل آنها را می‌فهمد. همین‌طور مردم در هنگام تبادلات اقتصادی، افراد مسن‌تر را بیشتر قابل اعتماد می‌یابند تا افراد جوان.

همچنین تحقیقات بر روی تبلیغات بانک‌ها نشان داده که استفاده از تبلیغاتی که از تصاویری استفاده می‌کنند که ثبات را القا می‌کنند بسیار تاثیر گذار است. اما مهم ترین پیامی که مردم می‌خواهند از یک بانک بشنوند این است که بانکشان تا چه حد درد یا مشکلات آنها را درک می‌کند. این یافته‌ها از طریق بررسی مستقیم ساختار‌های عصبی مغز انسان به دست آمده و با اطمینان می‌توان گفت که نه فرضیه، بلکه قانون هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی